Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Medková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:07:23Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:00Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9826
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu. V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o. V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti. cs
dc.format 115 cs
dc.format.extent 1285248 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject tržní situace cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject market situation en
dc.title Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009 cs
dc.title.alternative Marketing plan project of the TK PLUS, s.r.o. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Černošek, Miroslav
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a marketing plan for the sports marketing company TK PLUS s.r.o. for 2009. The thesis is divided into three parts - theoretical and analytical ones and a project. In the first part basic theoretical and methodological findings applicable in sports marketing and management are described as well as its function, phases and marketing planning needs that help to create a marketing plan. The analytical part deals with the analysis of the current state and of the main sports marketing problems faced by TK PLUS s.r.o. company. In the project part there is a compiled marketing plan project for the company. The plan contains a situational analysis including a SWOT analysis, a competition analysis and a summary of the market situation, as well as a marketing strategy of TK PLUS company, financial analyses for the previous years and forecasts for the nearest future. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12401
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
medková_2009_dp.pdfBlocked 1.225Mb PDF View/Open
medková_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
medková_2009_op.pdf 147.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account