Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009 |
Author: |
Medková, Monika
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu. V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o. V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9826
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
12401
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account