Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
Author: Dlapková, Lada
Advisor: Palovčíková, Geraldina
Abstract: Diplomová práce Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě představuje reklamu jako cílený přesvědčovací proces, založený na znalostech marketingu a psychologie reklamy, jímž jsou prostřednictvím hromadné komerční komunikace vyhledáváni neustále noví spotřebitelé a zákazníci. Přesvědčivě ukazuje, že reklama v České republice současný obraz ženy a muže prezentuje nezřídka na základě zakořeněných genderových stereotypů, přičemž takovou reklamu ženy a starší lidé hodnotí negativně mnohem častěji a výrazněji než muži a mladí lidé. Autorka diplomové práce, studující obor sociální pedagogika, v závěru diplomové práce vyslovuje přesvědčení, že kromě právní regulace a samoregulace reklamy reklamním průmyslem, by česká společnost na nepříznivou situaci a také nežádoucí dopad reklamy na děti, měla reagovat zavedením výuky mediální výchovy v rámci školních osnov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9759
Date: 2009-04-03
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 1015749


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dlapková_2009_dp.pdf 876.0Kb PDF View/Open
dlapková_2009_vp.doc 57.19Kb Microsoft Word View/Open
dlapková_2009_op.doc 62.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account