Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě |
Autor: |
Dlapková, Lada
|
Vedoucí: |
Palovčíková, Geraldina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě představuje reklamu jako cílený přesvědčovací proces, založený na znalostech marketingu a psychologie reklamy, jímž jsou prostřednictvím hromadné komerční komunikace vyhledáváni neustále noví spotřebitelé a zákazníci. Přesvědčivě ukazuje, že reklama v České republice současný obraz ženy a muže prezentuje nezřídka na základě zakořeněných genderových stereotypů, přičemž takovou reklamu ženy a starší lidé hodnotí negativně mnohem častěji a výrazněji než muži a mladí lidé. Autorka diplomové práce, studující obor sociální pedagogika, v závěru diplomové práce vyslovuje přesvědčení, že kromě právní regulace a samoregulace reklamy reklamním průmyslem, by česká společnost na nepříznivou situaci a také nežádoucí dopad reklamy na děti, měla reagovat zavedením výuky mediální výchovy v rámci školních osnov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9759
|
Datum:
|
2009-04-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1015749
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet