Projekt marketingové komunikace SPŠO Prostějov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Oklešťková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:15:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:15:36Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9731
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a public relations veřejné ško-ly. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován marketing ve školství, marketingový mix zaměřený na školu, SWOT analýza a dotazníkový průzkum. Praktická část potom analyzuje současný stav marketingové komunikace školy. Dále následuje dotazníkový průzkum realizovaný jak ve škole (současní studenti), tak i mimo ni (absolventi) a popisující názory studentů školy. Na základě dostupných informací a dotazníkového šetření je zpracována SWOT analýza. Závěrečná část potom řeší zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím navržených nástrojů s cílem zvýšit povědomí o škole na poli potenciálních studentů. Projekt jsem podrobila nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
88 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4472542 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing ve školství
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový průzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing in education
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of risk
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace SPŠO Prostějov |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing communication for SPŠO Prostějov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaňková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on marketing communication and public relations of public school. The thesis is divided in theoretical and practical part. In the theoretical part there are char-acterized marketing in education, marketing mixture aimed on education, SWOT analysis and questionnaire. The practical part analyses current level of marketing communication of the school. Next the questionnaire, realized with current students and graduates, follows and describes ideas of students. SWOT analysis is elaborated based on available informa-tion. The final part encounters the improvement of marketing communication by suggested tools, with aim of increasing public knowledge about school among potential students and I remit the project to cost analysis and analysis of risk. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12413
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account