Projekt marketingové komunikace SPŠO Prostějov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace SPŠO Prostějov |
Autor: |
Oklešťková, Marie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a public relations veřejné ško-ly. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován marketing ve školství, marketingový mix zaměřený na školu, SWOT analýza a dotazníkový průzkum. Praktická část potom analyzuje současný stav marketingové komunikace školy. Dále následuje dotazníkový průzkum realizovaný jak ve škole (současní studenti), tak i mimo ni (absolventi) a popisující názory studentů školy. Na základě dostupných informací a dotazníkového šetření je zpracována SWOT analýza. Závěrečná část potom řeší zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím navržených nástrojů s cílem zvýšit povědomí o škole na poli potenciálních studentů. Projekt jsem podrobila nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9731
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12413
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet