dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Juráková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:29:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T22:29:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9646
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována plánu marketingové komunikace výrobků značky Znojmia, Hamé a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a sestavením marketingového komunikačního plánu. Představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část zhodnocuje současnou situaci podniku, analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a posuzuje postavení výrobků mezi ostatními v rámci podniku. Nezbytnou součástí je i analýza marketingové komunikace v období dvou let. Na základě získaných poznatků, je v projektové části sestaven marketingový komunikační plán pro nové bioprodukty Znojmia, které byly společností nedávno uvedeny na trh. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
114 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3262756 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza a nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis and cost analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication plan for selection of products of the brand Znojmia Hame, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotná, Marie |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis is dedicate to marketing communication product plan for brand Znojmia, Hame a.s. Theoretical part considers marketing communication and marketing communication plan setup. It presents solutions for creating analytic and project part. Analytical part review company current situation, analyze external and internal environment in the company and review product position with others within the company frame. Unavoidable part is to analyze marketing communications in two years time. Marketing communication plan for new organic products Znojmia, hich were recently placed on the market by company is based on received information. Project undergoes time, risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11127
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|