Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s. |
Autor: |
Juráková, Marie
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována plánu marketingové komunikace výrobků značky Znojmia, Hamé a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a sestavením marketingového komunikačního plánu. Představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část zhodnocuje současnou situaci podniku, analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a posuzuje postavení výrobků mezi ostatními v rámci podniku. Nezbytnou součástí je i analýza marketingové komunikace v období dvou let. Na základě získaných poznatků, je v projektové části sestaven marketingový komunikační plán pro nové bioprodukty Znojmia, které byly společností nedávno uvedeny na trh. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9646
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11127
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet