Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hyblová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:59:31Z
dc.date.available 2010-07-17T21:59:31Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9587
dc.description.abstract Bakalářská práce Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě se v teore-tické části zabývá vymezením termínu sociální reklama, historií sociální reklamy, její účin-ností a faktory, které účinnost ovlivňují. Hlavním cílem práce je vyzkoumat, jak vnímá sociální reklamu středoškolská mládež, jaké k ní zaujímá postoje, zjistit pohnutky, které ji vedou k těmto postojům a v neposlední řadě zjistit, jaká by sociální reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu oslovila. cs
dc.format 58 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2597894 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject středoškolská mládež cs
dc.subject vnímání reklamy cs
dc.subject účinnost reklamy cs
dc.subject Social advertisement en
dc.subject School Youth en
dc.subject the Perception of an Advertisement en
dc.subject the Efficiency of an Advertisement en
dc.title Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě cs
dc.title.alternative High School Youth (Publicity) Relation to the Social Advertisement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The bachellor work High School Youth (Publicity) Relation to the Social Advertisement deal with defining of the term Social Advertisement, the History of the Social Advertise-ment, it's efficiency and factors, which influence the efficiency. The main objective of the work is to discover, how the school youth perceive a social advertisement, their attitude to the social advertisement, how they account for this attitude and the last but not least to find out how should the social advertisement look like to approach this target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10508
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hyblová_2009_bp.pdf 2.477Mb PDF View/Open
hyblová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
hyblová_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account