dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Hyblová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:59:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T21:59:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9587
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě se v teore-tické části zabývá vymezením termínu sociální reklama, historií sociální reklamy, její účin-ností a faktory, které účinnost ovlivňují. Hlavním cílem práce je vyzkoumat, jak vnímá sociální reklamu středoškolská mládež, jaké k ní zaujímá postoje, zjistit pohnutky, které ji vedou k těmto postojům a v neposlední řadě zjistit, jaká by sociální reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu oslovila. |
cs |
dc.format |
58 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2597894 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
středoškolská mládež
|
cs |
dc.subject |
vnímání reklamy
|
cs |
dc.subject |
účinnost reklamy
|
cs |
dc.subject |
Social advertisement
|
en |
dc.subject |
School Youth
|
en |
dc.subject |
the Perception of an Advertisement
|
en |
dc.subject |
the Efficiency of an Advertisement
|
en |
dc.title |
Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
High School Youth (Publicity) Relation to the Social Advertisement |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachellor work High School Youth (Publicity) Relation to the Social Advertisement deal with defining of the term Social Advertisement, the History of the Social Advertise-ment, it's efficiency and factors, which influence the efficiency. The main objective of the work is to discover, how the school youth perceive a social advertisement, their attitude to the social advertisement, how they account for this attitude and the last but not least to find out how should the social advertisement look like to approach this target group. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10508
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|