Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě |
Autor: |
Hyblová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě se v teore-tické části zabývá vymezením termínu sociální reklama, historií sociální reklamy, její účin-ností a faktory, které účinnost ovlivňují. Hlavním cílem práce je vyzkoumat, jak vnímá sociální reklamu středoškolská mládež, jaké k ní zaujímá postoje, zjistit pohnutky, které ji vedou k těmto postojům a v neposlední řadě zjistit, jaká by sociální reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu oslovila. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9587
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10508
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet