Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruška, Miloslav
dc.contributor.author Herinková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:47:49Z
dc.date.available 2014-05-27T23:00:29Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9559
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá motivačním programem malé firmy PH - stavby CZ s.r.o. a jeho významem pro zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce je prokázání vlivu realizace motivačního programu firmy na zvyšování konkurenceschopnosti a prokázání vztahu mezi motivačním programem a konkurenceschopností. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická a zabývá se motivací, stimulací, hodnocením pracovníků a motivačním programem. V další části je popsán podnik, jeho činnosti a členění. Ve třetí části je popsán motivační program firmy a v poslední části je analýza motivačního programu a jeho vlivu na konkurenceschopnost. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 1755609 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2014
dc.subject Motivace cs
dc.subject stimulace cs
dc.subject hodnocení pracovníků cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject Motivation en
dc.subject stimulation en
dc.subject evaluation employees en
dc.subject motivation program en
dc.title Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative Motivation program of a small company and the meaning of building - up his capablity of en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bláha, Miroslav
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor work is concerned with a motivation program for a small company PH-stavby CZ s.r.o. and with its meaning for raising the competitive advantage. An ambition of the work is a demonstration that the realization of this motivation program for raising the competitive advantage and a proving of a relation between the motivation program and the competitive advantage makes an important sense. The work is divided into four parts. The first part is theoretical and is concerned about a motivation, stimulation, and evaluation of employees and about the motivation program at all. In the other part is described the whole company, its job-creating activities and its division. The third part is about the motivation program of the company and in the last part is described an analysis of the motivation program and its influence of the competitive advantage. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13201
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
herinková_2009_bp.pdfBlocked 1.674Mb PDF View/Open
herinková_2009_vp.rtf 41.92Kb RTF file View/Open
herinková_2009_op.zip 19.71Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account