Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hruška, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Herinková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:47:49Z |
|
dc.date.available |
2014-05-27T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9559
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivačním programem malé firmy PH - stavby CZ s.r.o. a jeho významem pro zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce je prokázání vlivu realizace motivačního programu firmy na zvyšování konkurenceschopnosti a prokázání vztahu mezi motivačním programem a konkurenceschopností. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická a zabývá se motivací, stimulací, hodnocením pracovníků a motivačním programem. V další části je popsán podnik, jeho činnosti a členění. Ve třetí části je popsán motivační program firmy a v poslední části je analýza motivačního programu a jeho vlivu na konkurenceschopnost. |
cs |
dc.format |
54 |
cs |
dc.format.extent |
1755609 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2014 |
|
dc.subject |
Motivace
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
hodnocení pracovníků
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
evaluation employees
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.title |
Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Motivation program of a small company and the meaning of building - up his capablity of |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bláha, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is concerned with a motivation program for a small company PH-stavby CZ s.r.o. and with its meaning for raising the competitive advantage. An ambition of the work is a demonstration that the realization of this motivation program for raising the competitive advantage and a proving of a relation between the motivation program and the competitive advantage makes an important sense. The work is divided into four parts. The first part is theoretical and is concerned about a motivation, stimulation, and evaluation of employees and about the motivation program at all. In the other part is described the whole company, its job-creating activities and its division. The third part is about the motivation program of the company and in the last part is described an analysis of the motivation program and its influence of the competitive advantage. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13201
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account