Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti |
Autor: |
Herinková, Martina
|
Vedoucí: |
Hruška, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá motivačním programem malé firmy PH - stavby CZ s.r.o. a jeho významem pro zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce je prokázání vlivu realizace motivačního programu firmy na zvyšování konkurenceschopnosti a prokázání vztahu mezi motivačním programem a konkurenceschopností. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická a zabývá se motivací, stimulací, hodnocením pracovníků a motivačním programem. V další části je popsán podnik, jeho činnosti a členění. Ve třetí části je popsán motivační program firmy a v poslední části je analýza motivačního programu a jeho vlivu na konkurenceschopnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9559
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2014
|
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13201
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet