dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Veličková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:27:19Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9512
|
|
dc.description.abstract |
Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady konkrétních realizovaných projektů jsem vybrala tři nejzásadnější, které měly vliv na budování image MSK, a pomocí kterých se částečně podařilo image MSK změnit. |
cs |
dc.format |
99 s., 6 s. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
20897380 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 |
|
dc.subject |
Moravskoslezský kraj
|
cs |
dc.subject |
region
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
Moravian-Silesian Region
|
en |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of Moravian-Silesian Region as a scope of activity to change the regional image |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Image and brand of Moravian-Silesian Region (MSR) continues its steady development. My diploma thesis aims to find out, whether MSK, with the use of individual marketing strategy tools, has been successful in the following activities: to change the perception of regional image so that it corresponds with the reality and opportunities of the region, to integrate and control marketing and communication activities which have been still split and to present advantages and achievements of the region adequately. From the number of particular implemented projects, I selected three which are the most crucial, having impact on MSK image development and thanks to their support, the MSK image has been partially changed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10640
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|