Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu |
Autor: |
Veličková, Lenka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady konkrétních realizovaných projektů jsem vybrala tři nejzásadnější, které měly vliv na budování image MSK, a pomocí kterých se částečně podařilo image MSK změnit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9512
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10640
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet