Vývoj a technologie grafických karet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysel, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Mader, Jaromír
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:21:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T21:21:43Z |
|
dc.date.issued |
2009-06-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9503
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce popisuje historický vývoj grafických karet a technologií, které grafické karty používají a používaly. Součástí práce je časová osa vývoje grafických karet a akcelerátorů na počítačích typu PC. V dalších částech je popsán základní princip práce grafické karty, princip fungování GPU moderních grafických akcelerátorů a nejdůležitější technologie zobrazování 3D grafiky, které poskytují moderní grafické karty. Součástí práce jsou PowerPoint prezentace jako výukové podklady na dané téma. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
822413 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Graphics card
|
en |
dc.subject |
Graphics accelerator
|
en |
dc.subject |
Pipeline
|
en |
dc.subject |
Vertex Shader
|
en |
dc.subject |
GPU
|
en |
dc.subject |
Grafická karta
|
cs |
dc.subject |
grafický akcelerátor
|
cs |
dc.subject |
pipeline
|
cs |
dc.subject |
Vertex Shader
|
cs |
dc.subject |
GPU
|
cs |
dc.title |
Vývoj a technologie grafických karet |
cs |
dc.title.alternative |
Development and technology of graphics cards |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dostálek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes the historical evolution of graphics cards and technologies used for graphics cards. It includes a timeline of development of graphics cards and accelerators on personal computers. Further chapters describe the basic functional principles of a graphics card, GPU functional principles for state-of-the-art graphics accelerators and key 3D technologies provided by modern graphics cards. The thesis includes also PowerPoint presentations as teaching aids relevant to the topic. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9096
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
grafické procesory
|
cs |
local.subject |
graphic processing units
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account