Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hošková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:39:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:39:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9415
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness podává všeobecný přehled o oboru wellness. Cílem je analyzovat webové prezentace jednotlivých wellness zařízení a určit, jaké prvky marketingových komunikací se nejvíce využívají k prezentaci wellness zařízení. Tyto informace a PR strategie zjistím na základě osobních rozhovorů s manažery vybraných wellness zařízení. Hlavní zkoumané nástroje jsou webová prezentace, Word of Mouth komunikace a Employee Relations. |
cs |
dc.format |
66 s., 14 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1674695 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Wellness
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
PR strategie
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
Word of Mouth
|
cs |
dc.subject |
Employee Relations
|
cs |
dc.subject |
Wellness
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PR strategy
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
website presentation
|
en |
dc.subject |
Word of Mouth
|
en |
dc.subject |
Employee Relations
|
en |
dc.title |
Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness. |
cs |
dc.title.alternative |
Web presentation as an important communication tool in wellness. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis on Web presentation as an important communication tool in wellness makes a general overview of the field of wellness. The main aim is to analyze the individual websites of the chosen wellness facilities and to determine what elements of marketing communications are the most used in the presentation of wellness facilities. This information and PR strategy will be based on personal interviews with managers of selected wellness facilities. The main instruments described in the bachelor thesis are the website, the Word of Mouth communication and the Employee Relations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10505
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account