Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Hošková, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:39:27Z
dc.date.available 2010-07-17T20:39:27Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9415
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness podává všeobecný přehled o oboru wellness. Cílem je analyzovat webové prezentace jednotlivých wellness zařízení a určit, jaké prvky marketingových komunikací se nejvíce využívají k prezentaci wellness zařízení. Tyto informace a PR strategie zjistím na základě osobních rozhovorů s manažery vybraných wellness zařízení. Hlavní zkoumané nástroje jsou webová prezentace, Word of Mouth komunikace a Employee Relations. cs
dc.format 66 s., 14 s. příloh cs
dc.format.extent 1674695 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Wellness cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject PR strategie cs
dc.subject internet cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject Word of Mouth cs
dc.subject Employee Relations cs
dc.subject Wellness en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PR strategy en
dc.subject internet en
dc.subject website presentation en
dc.subject Word of Mouth en
dc.subject Employee Relations en
dc.title Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness. cs
dc.title.alternative Web presentation as an important communication tool in wellness. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on Web presentation as an important communication tool in wellness makes a general overview of the field of wellness. The main aim is to analyze the individual websites of the chosen wellness facilities and to determine what elements of marketing communications are the most used in the presentation of wellness facilities. This information and PR strategy will be based on personal interviews with managers of selected wellness facilities. The main instruments described in the bachelor thesis are the website, the Word of Mouth communication and the Employee Relations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10505
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hošková_2009_bp.pdfBlocked 1.597Mb PDF View/Open
hošková_2009_vp.zip 17.03Kb Unknown View/Open
hošková_2009_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account