Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness. |
Autor: |
Hošková, Radka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness podává všeobecný přehled o oboru wellness. Cílem je analyzovat webové prezentace jednotlivých wellness zařízení a určit, jaké prvky marketingových komunikací se nejvíce využívají k prezentaci wellness zařízení. Tyto informace a PR strategie zjistím na základě osobních rozhovorů s manažery vybraných wellness zařízení. Hlavní zkoumané nástroje jsou webová prezentace, Word of Mouth komunikace a Employee Relations. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9415
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10505
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet