dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Pfeiferová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:03:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:03:51Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9343
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce se týká dětí s poruchami učení a jejich začleněním do společnosti. Tyto děti jsou inteligentní a často pocházejí z dobře fungujících rodin. Velký vliv má na ně prostředí, ve kterém vyrůstají a učí se. Zdá se být těžké je vychovávat, špatně se adaptují, koncentrují nebo udržují pozornost na delší dobu. Je mnoho způsobů, jak se vypořádat s těmito poruchami. Avšak je to vždy dlouhodobý proces. Já sama mám vlastní zkušenost, neboť moje dcera má diagnózu ADHD. Vychovávat takovéto dítě je velmi složité a náročné. |
cs |
dc.format |
35 s. |
cs |
dc.format.extent |
345224 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivní
|
cs |
dc.subject |
obtížně vychovatelný
|
cs |
dc.subject |
vliv prostředí
|
cs |
dc.subject |
Attention Deficit Hyperaktivity Disorder
|
en |
dc.subject |
behavioural disorder
|
en |
dc.subject |
learning disability
|
en |
dc.subject |
hyperaktivity
|
en |
dc.subject |
difficult to bring up
|
en |
dc.subject |
influenced by the environment
|
en |
dc.title |
Děti s poruchami učení a vliv sociokulturního prostředí na jejich integraci do společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Children with learning disabilities and the influens by the environment for their inclusion in the society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drholcová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis deals with children with learning disabilities a their inclusion in the society. These children are intelligent and often come from well-functioning families.They are greatly influenced by the environment where they are growing and learning. They seem to be difficult to bring up, unable to adapt or concentrate or pay attention for a longer period of time. There is a number of ways to deal with and solve this disorders. However, it is always a long-time process. I myself have my own personal experience because my daughter?s diagnosis is ADHD. Bringing up such a child is very difficult and demanding. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016127
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|