Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Piluša, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:45:20Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:57Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9303
dc.description.abstract Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC. V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 1972407 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
dc.subject Elektronický obchod cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject HP TRONIC cs
dc.subject ePROTON cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject online shop en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject public relation en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject e-marketing en
dc.subject SEO en
dc.subject HP TORNIC en
dc.subject ePROTON en
dc.title Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing activities of online shops which are focused on electrical appliances, made for HP TRONIC Zlín company, inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2009-09-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis seeks to summarise the key theoretical findings on the topic of marketing activities of online shops. The aim of this paper work is to use the theoretical findings as a recommendation for ePROTON, the HP TRONIC'S online shop. The theoretical part of the paper work deals with the explanation of basics of e-commerce and marketing. The practical part includes the analysis of particular online shop's marketing activities and final recommendation, which bases on the analysis. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11542
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B
local.subject elektrospotřebiče cs
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject electric apparatus and appliances en
local.subject communication in marketing en
local.subject electronic commerce en


Files in this item

Files Size Format View
piluša_2009_bp.pdfBlocked 1.881Mb PDF View/Open
piluša_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
piluša_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account