Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit internetových obchodů s elektrospotřebiči pro firmu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. |
Autor: |
Piluša, Jiří
|
Vedoucí: |
Dohnalová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC. V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9303
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11542
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet