dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Králová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:31:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9279
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 ve společnosti. |
cs |
dc.format |
73 s. |
cs |
dc.format.extent |
768434 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039 |
|
dc.subject |
norma ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
systém managementu jakosti
|
cs |
dc.subject |
certifikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
norm ISO 9001:2000
|
en |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
certification
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of companies Spa Teplice nad Becvou, a.s. focusing on customer satisfaction |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Macurová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part deals with the nature and significance of the introduction of quality management. In the analytical part is characterized by the company followed to assess the current state assessment of customer satisfaction in this society. After analyzing the information obtained were evaluated, were considered the possibility of introducing a quality management system certification, and thus a new effective system satisfaction surveys in accordance with the standards ČSN EN ISO 9001:2000 in company. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11461
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|