Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka |
Autor: |
Králová, Markéta
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9279
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039 |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11461
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet