Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka
Autor: Králová, Markéta
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9279
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 11461


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
králová_2009_bp.pdfZablokované 750.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
králová_2009_vp.pdf 39.01Kb PDF Zobrazit/otevřít
králová_2009_op.pdf 36.47Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet