Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Sasínková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:53:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T18:53:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9202
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, který byl sestaven na základě teoretických poznatků o budování značky. Z výsledků tohoto průzkumu byla sestavena poslední část práce. Závěrečná část je věnována samotnému projektu, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce. |
cs |
dc.format |
116 |
cs |
dc.format.extent |
2714372 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
povědomí a hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
awareness and brand image
|
en |
dc.subject |
elements of brand
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Brand building Templářské sklepy Čejkovice |
cs |
dc.title.alternative |
Brand building Templářské sklepy Čejkovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blažek, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. This part describe elements of brand and individual steps of brand building. In the second part were performed analysis conducted to determine the current state of brand of comany Templářské sklepy Čejkovice, quantitative survey was conducted, which was compiled on the basis of theoretical knowledge on brand building. The results of this survey were drawn up the last part of the work. The final section is devoted to the project itself, which aims to increase brand awareness. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11550
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account