Brand building Templářské sklepy Čejkovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building Templářské sklepy Čejkovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Sasínková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:53:22Z
dc.date.available 2010-07-17T18:53:22Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9202
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, který byl sestaven na základě teoretických poznatků o budování značky. Z výsledků tohoto průzkumu byla sestavena poslední část práce. Závěrečná část je věnována samotnému projektu, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce. cs
dc.format 116 cs
dc.format.extent 2714372 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject povědomí a hodnota značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject awareness and brand image en
dc.subject elements of brand en
dc.subject marketing mix en
dc.title Brand building Templářské sklepy Čejkovice cs
dc.title.alternative Brand building Templářské sklepy Čejkovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blažek, Aleš
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This graduation theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. This part describe elements of brand and individual steps of brand building. In the second part were performed analysis conducted to determine the current state of brand of comany Templářské sklepy Čejkovice, quantitative survey was conducted, which was compiled on the basis of theoretical knowledge on brand building. The results of this survey were drawn up the last part of the work. The final section is devoted to the project itself, which aims to increase brand awareness. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11550
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sasínková_2009_dp.pdfBlocked 2.588Mb PDF View/Open
sasínková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
sasínková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account