Brand building Templářské sklepy Čejkovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building Templářské sklepy Čejkovice

Show full item record

No preview available
Title: Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Author: Sasínková, Martina
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, který byl sestaven na základě teoretických poznatků o budování značky. Z výsledků tohoto průzkumu byla sestavena poslední část práce. Závěrečná část je věnována samotnému projektu, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9202
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 11550


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sasínková_2009_dp.pdfBlocked 2.588Mb PDF
sasínková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
sasínková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account