Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Brand building Templářské sklepy Čejkovice |
Author: |
Sasínková, Martina
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, který byl sestaven na základě teoretických poznatků o budování značky. Z výsledků tohoto průzkumu byla sestavena poslední část práce. Závěrečná část je věnována samotnému projektu, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9202
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
11550
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account