Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

Show full item record

No preview available
Title: Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny
Author: Janoušková, Tereza
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá způsoby vnímání reklamního sdělení mezi dospívající mládeží a seniory. Teoretická část popisuje pojem reklama a její působení, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem, etikou reklamy a médii. V praktické části se zaměřuji na celkový pohled cílových skupin teenagerů a seniorů. Projektová část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9145
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10559


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janoušková_2009_dp.pdfBlocked 3.397Mb PDF
janoušková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
janoušková_2009_op.zip 17.55Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account