Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny |
Author: |
Janoušková, Tereza
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá způsoby vnímání reklamního sdělení mezi dospívající mládeží a seniory. Teoretická část popisuje pojem reklama a její působení, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem, etikou reklamy a médii. V praktické části se zaměřuji na celkový pohled cílových skupin teenagerů a seniorů. Projektová část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9145
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10559
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account