Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny |
Autor: |
Janoušková, Tereza
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá způsoby vnímání reklamního sdělení mezi dospívající mládeží a seniory. Teoretická část popisuje pojem reklama a její působení, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem, etikou reklamy a médii. V praktické části se zaměřuji na celkový pohled cílových skupin teenagerů a seniorů. Projektová část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9145
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10559
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet