Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín |
Author: |
Švrčková, Markéta
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní komunikace a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Obsahem praktické části je SWOT analýza divadla, analýza divadelních a marketingových aktivit divadla Malá scéna Zlín a dotazníkové šetření. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. V závěru této diplomové práce jsou uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9142
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
11574
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account