Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín
Autor: Švrčková, Markéta
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní komunikace a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Obsahem praktické části je SWOT analýza divadla, analýza divadelních a marketingových aktivit divadla Malá scéna Zlín a dotazníkové šetření. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. V závěru této diplomové práce jsou uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9142
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švrčková_2009_dp.pdfZablokované 2.115Mb PDF
švrčková_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švrčková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet