Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Rozací, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T17:57:23Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:57Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9087
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období. Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu. |
cs |
dc.format |
98 s., 5s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1117011 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing strategy in PELC CZ s.r.o.company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main goal of my master thesis is to prove that marketing strategy is also important for small company such as PELZ CZ s.r.o. The whole master thesis deals with planning of the marketing strategy of PELZ s.r.o. on the basis of chosen goals. The project of marketing strategy should determinate main activities of the company for the near future. My master thesis is devided into three parts. The first part presents theoretical pieces of knowledge, basically focused on the field of marketing strategy. Second part analytically fucuses on the present state of the company from the internal as well as from the external view. The third part is my proposal of the project. The project comes from marketing plan and stirves to find optimal solution for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12419
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account