Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.
Autor: Rozací, Kateřina
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období. Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9087
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 12419


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozací_2009_dp.pdfZablokované 1.065Mb PDF
rozací_2009_vp.pdf 37.44Kb PDF Zobrazit/otevřít
rozací_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet