dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:03:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:03:33Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/900
|
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována poměrně novému odvětví na českém trhu, které se začalo rozvíjet po r.1989 -biozemědělství, ale přesto je do určité míry stále na začátku. To potvrzuje i chování větších zahraničních firem, které váhají se vstupem na český trh. Všechny tyto skutečnosti se odrážejí i na úrovni marketingových komunikací. Situace v prodeji se ale neustále vyvíjí. Určitá změna v chování a přístupu k bioproduktům u velkých supermarketů naznačuje, že biopotraviny jsou atraktivní komoditou na trhu potravin. Ve své práci se zaměřuji na Zahradnictví Luční údolí Velehrad, které působí v oboru více než 10 let a analyzuji jeho situaci na trhu a dosavadní marketingové komunikace. Na základě této analýzy v závěru práce navrhuji další možnosti a směry v marketingových komunikacích pro tuto biofarmu. |
cs |
dc.format |
56 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1047908 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zahradnictví
|
cs |
dc.subject |
Zahradnictví Luční údolí Velehrad
|
cs |
dc.subject |
bioprodukty
|
cs |
dc.subject |
biozemědělství
|
cs |
dc.subject |
gardening
|
en |
dc.subject |
Zahradnictví Luční údolí Velehrad
|
en |
dc.subject |
bioproducts
|
en |
dc.subject |
biofarming
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications of Zahradnictví Luční údolí Velehrad |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis represents relatively new economic field of the Czech market which has begun to grow since 1989, but anyhow is still at the beginning in some ways - bioagriculture. This bears relation to abroad corporations and their lingering about entry to the Czech market. All these facts reflect a situation on the level of marketing communications. The retail situation is still in progress anyway. Positive change in behavior and approach to bioproducts on the part of large hypermarkets implies that bioproducts are attractive food market commodity. I am focusing on bio-farm Zahradnictví Luční údolí Velehrad which works on the Czech market for more than 10 years, and analyzing its market position and present marketing communications. Based on the analysis at the end of my bachelor's thesis, I propose further possibilities and directions for their marketing communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2678
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|