Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad |
Autor: |
Navrátilová, Klára
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce je věnována poměrně novému odvětví na českém trhu, které se začalo rozvíjet po r.1989 -biozemědělství, ale přesto je do určité míry stále na začátku. To potvrzuje i chování větších zahraničních firem, které váhají se vstupem na český trh. Všechny tyto skutečnosti se odrážejí i na úrovni marketingových komunikací. Situace v prodeji se ale neustále vyvíjí. Určitá změna v chování a přístupu k bioproduktům u velkých supermarketů naznačuje, že biopotraviny jsou atraktivní komoditou na trhu potravin. Ve své práci se zaměřuji na Zahradnictví Luční údolí Velehrad, které působí v oboru více než 10 let a analyzuji jeho situaci na trhu a dosavadní marketingové komunikace. Na základě této analýzy v závěru práce navrhuji další možnosti a směry v marketingových komunikacích pro tuto biofarmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/900
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet