dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Stašková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T17:01:28Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T17:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8981
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města. |
cs |
dc.format |
106 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1387406 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
city marketing
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.title |
Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod |
cs |
dc.title.alternative |
The project of integrated marketing communication for the town of Uherský Brod |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Voloch, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is dealing with marketing communication of the town of Uherský Brod. The aim of this thesis is to design the changes in marketing communication tools in order to support quality of public information about the products which are offered by the town, get Uherský Brod to be more attractive for the tourits and strenghten its economic situation. The thesis is devided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the marketing communication of towns and reasons for the integration of communicating tools. The second part analyzes the contemporary marketing communiaction of Uherský Brod. The final part designs the possible changes in marketing communication and integration of its parts to be more effective. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11555
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|