Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod |
Autor: |
Stašková, Eva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8981
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11555
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet