Marketing v RPG
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kašpárek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:59:23Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/888
|
|
dc.description.abstract |
Práce je úvodem do fenoménu RolePlaying Games (dále RPG) v kontextu marketingových komunikací. Autor při zpracování vycházel zejména z velmi specializovaných informačních zdrojů, z osobních zkušeností a z komunitních informací. Práce je rozdělena na několik částí - postupně jde o vymezení a charakteristiku RPG, o uvedení do historických souvislostí RPG, dále o pozici v rámci ČR. Závěrečná část obsahuje a zejména vlastní analýzu jednotlivých herních titulů a marketingových aktivit vydavatelských společností. Součástí analýzy jsou i dílčí návrhy efektivnějšího využití nástrojů marketingových komunikací s důrazem na velmi výrazná specifika českého trhu. Cílem práce je především seznámení s RPG a je míněna jako teoretická základna pro další zevrubný výzkum dotčené problematiky. |
cs |
dc.format |
79 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
737543 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016 |
|
dc.subject |
Role-Playing Games
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nový kulturní fenomén
|
cs |
dc.subject |
specifika českého trhu
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
Outsiders/ Insiders
|
cs |
dc.subject |
Role-Playing Games
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
new cultural phenomenon
|
en |
dc.subject |
specifics of Czech market
|
en |
dc.subject |
subculture
|
en |
dc.subject |
Outsiders/ Insiders
|
en |
dc.title |
Marketing v RPG |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing In RPG |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is an insight into the phenomenom of Role-Playing Games in the context of marketing communications. Author used very specialized sources of information, such as magazines and opinions ofRPG player's community as well as personal experience. Work has several parts which deal with characteristics of said problem, its historical connotations and position of RPG in Czech republic. Last part is dedicated to analysing several game titles and marketing activities of publishing houses. It also contains several proposals towards more effective usage of marketing communications' tools with stress on Czech market specifics. The goal of the work is to introduce this highly interesting phenomenon to academic public and to serve as a theoretic base for further research on mentioned field. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2717
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account