Marketing v RPG
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing v RPG |
Autor: |
Kašpárek, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce je úvodem do fenoménu RolePlaying Games (dále RPG) v kontextu marketingových komunikací. Autor při zpracování vycházel zejména z velmi specializovaných informačních zdrojů, z osobních zkušeností a z komunitních informací. Práce je rozdělena na několik částí - postupně jde o vymezení a charakteristiku RPG, o uvedení do historických souvislostí RPG, dále o pozici v rámci ČR. Závěrečná část obsahuje a zejména vlastní analýzu jednotlivých herních titulů a marketingových aktivit vydavatelských společností. Součástí analýzy jsou i dílčí návrhy efektivnějšího využití nástrojů marketingových komunikací s důrazem na velmi výrazná specifika českého trhu. Cílem práce je především seznámení s RPG a je míněna jako teoretická základna pro další zevrubný výzkum dotčené problematiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/888
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2717
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet