dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Holešovský, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:02:33Z |
|
dc.date.available |
2014-04-27T23:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8861
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je postihnout zásadní aspekty fungování komunikační strategie v rámci organizování a řízení redakce regionálního magazínu. Předmětem analýzy, jejího vyhodnocení a navazujícího diplomového projektu je regionální informační magazín inZlin. Periodikum je kulturně zaměřeno a je zdarma distribuováno po celém regionu do kaváren, restaurací, klubů a jiných kulturních zařízení (kinosály, divadla, domy umění, ). Analýza staví na základech předchozích teoretických poznatků. Ty se skládají z charakteristiky redakčního prostředí, navržení optimální marketingové strategie, specifik komunikačního mixu a základních zásad pro zpracování kvalitních www stránek. Výstup analýzy je užit pro formulování doporučení vhodných komunikačních východisek v závislosti na technologických a společenských trendech a aktuální situaci v daném prostředí. Obsah teoretické části práce je také zaměřen na poskytnutí uceleného pohledu na spektrum komunikačního mixu. Především reklamy, distribuční strategie, PR a sponzoringu. Tyto součásti hrají v mechanismu fungování tohoto magazínu klíčovou roli. Nedílnou součástí analýzy je zmapování a charakteristika konkurence v oblasti regionálních magazínů. Jedním z hlavních cílů analýzy je zjistit, v čem spočívají nejvýznamnější strategické síly, slabosti, příležitosti a hrozby. Cílem projektové části je navrhnout co nejefektivnější způsoby propagace. Hlavní účel projektu spořívá především ve vypracování návrhu pro posílení pozice magazínu v doposud plně nevyužitém virtuálním prostředí internetu. Podstatná část projektové stati se tedy věnuje návrhu na zlepšení úrovně webových stránek magazínu. |
cs |
dc.format |
122 s. |
cs |
dc.format.extent |
9479167 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014 |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
regionální
|
cs |
dc.subject |
magazín
|
cs |
dc.subject |
inZlin
|
cs |
dc.subject |
kulturní
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
specifika
|
cs |
dc.subject |
cíl
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
regional
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
inZlin
|
en |
dc.subject |
cultural
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
specifics
|
en |
dc.subject |
goal
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Komunikační mix regionálního magazínu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication mix of regional magazine |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
the organizing and managing process which is done by the regional magazine's editorial staff. The subject of the analysis, its data evaluation and following diploma project is regional informational magazine inZlin. This "cost free" periodical is culturally specialized and is distributed throughout the whole region to coffee lounges, restaurants, clubs and other cultural insitutions (cinemas, theatres, houses of arts, ). The analysis is based on the previous theoretic findings. These consist of the editorial environment 's characteristic, of the marketing strategy propositions, communication mix specifics and the basic principles for the high-quality web pages elaboration. The output of the analysis is used to make the reccommendations for the communication formulations' starting points in dependence on the technological and social general drifts and on the actual conditions in existing environment. The theoretic chapter's content is focused on the giving the comprehensive insight to the communication mix prism as well. The advertising, distribution strategy, PR and the sponsorship are the main parts of it. These play the crucial role in the magazine's function mechanism. Mapping and the competition characterising in the regional magazines market area are the indivisible parts of the analysis. To explore the most important strategic strengths, weaknesses, opportunities and threats is one of the main analysis' goals. The project chapter's goal is to propose the most effective ways to advertise. Here comes the main project purpose. First of all it consists in the elaboration of the magazíne's position reinforcement project in the not yet fully epxloited virtual world of internet. The essential part of the project chapter is devoted to the proposal which pushes the magazine's web pages level higher then. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10557
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|