Komunikační mix regionálního magazínu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix regionálního magazínu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Holešovský, Vít
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:02:33Z
dc.date.available 2014-04-27T23:00:30Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8861
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je postihnout zásadní aspekty fungování komunikační strategie v rámci organizování a řízení redakce regionálního magazínu. Předmětem analýzy, jejího vyhodnocení a navazujícího diplomového projektu je regionální informační magazín inZlin. Periodikum je kulturně zaměřeno a je zdarma distribuováno po celém regionu do kaváren, restaurací, klubů a jiných kulturních zařízení (kinosály, divadla, domy umění, ). Analýza staví na základech předchozích teoretických poznatků. Ty se skládají z charakteristiky redakčního prostředí, navržení optimální marketingové strategie, specifik komunikačního mixu a základních zásad pro zpracování kvalitních www stránek. Výstup analýzy je užit pro formulování doporučení vhodných komunikačních východisek v závislosti na technologických a společenských trendech a aktuální situaci v daném prostředí. Obsah teoretické části práce je také zaměřen na poskytnutí uceleného pohledu na spektrum komunikačního mixu. Především reklamy, distribuční strategie, PR a sponzoringu. Tyto součásti hrají v mechanismu fungování tohoto magazínu klíčovou roli. Nedílnou součástí analýzy je zmapování a charakteristika konkurence v oblasti regionálních magazínů. Jedním z hlavních cílů analýzy je zjistit, v čem spočívají nejvýznamnější strategické síly, slabosti, příležitosti a hrozby. Cílem projektové části je navrhnout co nejefektivnější způsoby propagace. Hlavní účel projektu spořívá především ve vypracování návrhu pro posílení pozice magazínu v doposud plně nevyužitém virtuálním prostředí internetu. Podstatná část projektové stati se tedy věnuje návrhu na zlepšení úrovně webových stránek magazínu. cs
dc.format 122 s. cs
dc.format.extent 9479167 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject regionální cs
dc.subject magazín cs
dc.subject inZlin cs
dc.subject kulturní cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject propagace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject analýza cs
dc.subject specifika cs
dc.subject cíl cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject regional en
dc.subject magazine en
dc.subject inZlin en
dc.subject cultural en
dc.subject competition en
dc.subject advertising en
dc.subject web pages en
dc.subject analysis en
dc.subject specifics en
dc.subject goal en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject project en
dc.title Komunikační mix regionálního magazínu cs
dc.title.alternative Communication mix of regional magazine en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated the organizing and managing process which is done by the regional magazine's editorial staff. The subject of the analysis, its data evaluation and following diploma project is regional informational magazine inZlin. This "cost free" periodical is culturally specialized and is distributed throughout the whole region to coffee lounges, restaurants, clubs and other cultural insitutions (cinemas, theatres, houses of arts, ). The analysis is based on the previous theoretic findings. These consist of the editorial environment 's characteristic, of the marketing strategy propositions, communication mix specifics and the basic principles for the high-quality web pages elaboration. The output of the analysis is used to make the reccommendations for the communication formulations' starting points in dependence on the technological and social general drifts and on the actual conditions in existing environment. The theoretic chapter's content is focused on the giving the comprehensive insight to the communication mix prism as well. The advertising, distribution strategy, PR and the sponsorship are the main parts of it. These play the crucial role in the magazine's function mechanism. Mapping and the competition characterising in the regional magazines market area are the indivisible parts of the analysis. To explore the most important strategic strengths, weaknesses, opportunities and threats is one of the main analysis' goals. The project chapter's goal is to propose the most effective ways to advertise. Here comes the main project purpose. First of all it consists in the elaboration of the magazíne's position reinforcement project in the not yet fully epxloited virtual world of internet. The essential part of the project chapter is devoted to the proposal which pushes the magazine's web pages level higher then. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10557
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
holešovský_2009_dp.pdfBlocked 9.040Mb PDF View/Open
holešovský_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
holešovský_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account