Komunikační mix regionálního magazínu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační mix regionálního magazínu |
Autor: |
Holešovský, Vít
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je postihnout zásadní aspekty fungování komunikační strategie v rámci organizování a řízení redakce regionálního magazínu. Předmětem analýzy, jejího vyhodnocení a navazujícího diplomového projektu je regionální informační magazín inZlin. Periodikum je kulturně zaměřeno a je zdarma distribuováno po celém regionu do kaváren, restaurací, klubů a jiných kulturních zařízení (kinosály, divadla, domy umění, ). Analýza staví na základech předchozích teoretických poznatků. Ty se skládají z charakteristiky redakčního prostředí, navržení optimální marketingové strategie, specifik komunikačního mixu a základních zásad pro zpracování kvalitních www stránek. Výstup analýzy je užit pro formulování doporučení vhodných komunikačních východisek v závislosti na technologických a společenských trendech a aktuální situaci v daném prostředí. Obsah teoretické části práce je také zaměřen na poskytnutí uceleného pohledu na spektrum komunikačního mixu. Především reklamy, distribuční strategie, PR a sponzoringu. Tyto součásti hrají v mechanismu fungování tohoto magazínu klíčovou roli. Nedílnou součástí analýzy je zmapování a charakteristika konkurence v oblasti regionálních magazínů. Jedním z hlavních cílů analýzy je zjistit, v čem spočívají nejvýznamnější strategické síly, slabosti, příležitosti a hrozby. Cílem projektové části je navrhnout co nejefektivnější způsoby propagace. Hlavní účel projektu spořívá především ve vypracování návrhu pro posílení pozice magazínu v doposud plně nevyužitém virtuálním prostředí internetu. Podstatná část projektové stati se tedy věnuje návrhu na zlepšení úrovně webových stránek magazínu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8861
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10557
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet