Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách

Show full item record

No preview available
Title: Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách
Author: Fojtíková, Petra
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tématem této bakalářské práce je problematika reklamních formátů a technologií na internetu. V prvmí části vysvětluji základní pojmy internetového prostředí, popisuji nástroje internetového marketingu a druhy reklamních formátů. Ve vlastní práci analyzuji kontextovou reklamu na českém vyhledavači na konkrétním příkladu. Závěrem shnrnuji zjištěné poznatky a predikuji nejbližší vývoj v této oblasti
URI: http://hdl.handle.net/10563/8814
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10500


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2009_bp.pdfBlocked 1.243Mb PDF View/Open
fojtíková_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtíková_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account