Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách
Autor: Fojtíková, Petra
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je problematika reklamních formátů a technologií na internetu. V prvmí části vysvětluji základní pojmy internetového prostředí, popisuji nástroje internetového marketingu a druhy reklamních formátů. Ve vlastní práci analyzuji kontextovou reklamu na českém vyhledavači na konkrétním příkladu. Závěrem shnrnuji zjištěné poznatky a predikuji nejbližší vývoj v této oblasti
URI: http://hdl.handle.net/10563/8814
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10500


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtíková_2009_bp.pdfZablokované 1.243Mb PDF Zobrazit/otevřít
fojtíková_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fojtíková_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet