Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Schwarzová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:22:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:22:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8771
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami. Získané a zpracované informace jsem vyhodnotila, interpretovala a následně předložila majitelovi restaurace mo-je závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
57s.,12s.příloh |
cs |
dc.format.extent |
1306952 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the customer's satisfaction of the company the Restaurant U Huberta Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Koutná, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part I have tried to elaborate the literary information from the sphere of the marketing of services. As well I have targeted the customer's satisfaction, especially the marketing research of the customer's satisfaction. I have drawn from the technical market-ing and catering publications and websites on the Internet. In the practical part I have analysed the selected company - the restaurant "U Huberta". The purpose was to find out the scale of customers satisfaction with services. The dates were obtained through a questionnaire. I have processed, evaluated and interpreted these dates. I have presented my conclusions and recommendation to the owner of the restaurant. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11803
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account