Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o. |
Autor: |
Schwarzová, Michala
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami. Získané a zpracované informace jsem vyhodnotila, interpretovala a následně předložila majitelovi restaurace mo-je závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8771
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11803
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet