Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.
Autor: Schwarzová, Michala
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z oblasti marketingu služeb. Také jsem se zaměřila na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a pohostinské publikace a internetové stránky. V praktické části jsem analyzovala vybraný podnik, kterým je restaurace U Huberta, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami. Získané a zpracované informace jsem vyhodnotila, interpretovala a následně předložila majitelovi restaurace mo-je závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8771
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schwarzová_2009_bp.pdf 1.246Mb PDF Zobrazit/otevřít
schwarzová_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schwarzová_2009_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet