Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Dostál, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:21:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:21:50Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8769
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků. |
cs |
dc.format |
87 s., 7 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
1834849 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Guerilla Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport |
cs |
dc.title.alternative |
The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part - the project part - the TrueSport Company is offered such projects that would help the company to use the guerilla marketing instruments in order to unconven-tionally and effectively promote the new series of SG snowboards in 2009/2010 and at the same time to make the customers aware of SG trademark. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11020
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account