Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Dostál, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:21:50Z
dc.date.available 2010-07-17T15:21:50Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8769
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků. cs
dc.format 87 s., 7 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 1834849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Guerilla Marketing en
dc.subject Marketing Analysis en
dc.title Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport cs
dc.title.alternative The project of aplication of guerilla marketing in TrueSport company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company. In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated. The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire. In the last part - the project part - the TrueSport Company is offered such projects that would help the company to use the guerilla marketing instruments in order to unconven-tionally and effectively promote the new series of SG snowboards in 2009/2010 and at the same time to make the customers aware of SG trademark. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11020
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dostál_2009_dp.pdf 1.749Mb PDF View/Open
dostál_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
dostál_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account