Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport |
Author: |
Dostál, Ondřej
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8769
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
11020
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account