Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Vinklerová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:16:24Z
dc.date.available 2010-07-17T15:16:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8752
dc.description.abstract Tato práce se zamýšlí nad pojmy veletrhy a výstavy v obecné rovině. Zkoumá veletrhy a výstavy jako jeden s nástrojů prodeje v marketingové komunikaci, avšak úzce specializovaný na oblast textilního průmyslu. Sleduje obecnou historii veletrhů a výstav i v rámci veletržních generací na území českých zemí. Zabývá se vývojem nejvýznamnějších veletrhů v textilní branži, respektive ve sféře textil-oděv-kůže, a to v tuzemsku i v zahraničí. Práce představuje Asociaci textil oděv kůže jakožto reprezentanta českých výrobců v tomto odvětví a vysvětluje její veletržní politiku. Rozebírá principy dotací udělovaných Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky českým firmám na účasti na veletrzích a výstavách. Prakticky zkoumá význam účasti na výstavách a veletrzích pro české textilní firmy. Tato práce je badatelská, kromě základních poznatků z teorie je založena na zjišťování informací z minulosti i současnosti prostřednictvím dotazníkového šetření. cs
dc.format 62, 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 971608 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výstavy cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject veletržní generace cs
dc.subject ATOK cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject oficiální účast cs
dc.subject dotace cs
dc.subject zá-kazník cs
dc.subject image cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject Exhibitions en
dc.subject fairs en
dc.subject fair generations en
dc.subject ATOK en
dc.subject trade support en
dc.subject official attendance en
dc.subject subventions en
dc.subject customer en
dc.subject image en
dc.subject competition en
dc.subject presentation en
dc.title Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy cs
dc.title.alternative The importance and development of the special exhibitions and fairs for Czech textile companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis deals with terms fairs and exhibitions in general level. The Thesis researches fairs and exhibitions as one of the tools of sale in marketing communication but closely specialized in the textile industry area. It follows a general history of fairs and exhibitions in the frame of so called "fair genera-tions'q in the area of Bohemia, Moravia and Silesia. It deals with the development of the most important fairs in textile branch, or namely in the sphere of textile-clothes-leather, in this country and abroad. The Thesis introduces Association textile-clothes-leather as the representative of the Czech producers in this branch and explains its fair politics. It analyses the principles of subven-tions given by the Ministry of Industry and Trade of the Czech Republic to the Czech firms for attendance on fairs and exhibitions. In Practical Part, it researches the importance of attendance on fairs and exhibitions for the Czech textile firms. This Thesis is explorational; it means that besides the theoretic knowledge is based on re-searching the information from past and present by means of questionnaire survey. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10704
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vinklerová_2009_bp.pdf 948.8Kb PDF View/Open
vinklerová_2009_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
vinklerová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account