Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy |
Author: |
Vinklerová, Monika
|
Advisor: |
Svoboda, Václav
|
Abstract:
|
Tato práce se zamýšlí nad pojmy veletrhy a výstavy v obecné rovině. Zkoumá veletrhy a výstavy jako jeden s nástrojů prodeje v marketingové komunikaci, avšak úzce specializovaný na oblast textilního průmyslu. Sleduje obecnou historii veletrhů a výstav i v rámci veletržních generací na území českých zemí. Zabývá se vývojem nejvýznamnějších veletrhů v textilní branži, respektive ve sféře textil-oděv-kůže, a to v tuzemsku i v zahraničí. Práce představuje Asociaci textil oděv kůže jakožto reprezentanta českých výrobců v tomto odvětví a vysvětluje její veletržní politiku. Rozebírá principy dotací udělovaných Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky českým firmám na účasti na veletrzích a výstavách. Prakticky zkoumá význam účasti na výstavách a veletrzích pro české textilní firmy. Tato práce je badatelská, kromě základních poznatků z teorie je založena na zjišťování informací z minulosti i současnosti prostřednictvím dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8752
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10704
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account