dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Zika, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:06:59Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8721
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění rozdílu ve vnímání reklamy a působení médií mezi mladšími a staršími dětmi. Pro výzkum byla využita dotazníková metoda. Výzkumy byly provedeny v letech 2007 a 2008. |
cs |
dc.format |
56 s., 20 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2111802 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
TV reklama
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
děti základní a střední školy
|
cs |
dc.subject |
Tv advertisement
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
psychology of advertisement
|
en |
dc.subject |
children of primary and high school
|
en |
dc.title |
Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising perception of selected target groups |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims at the research of an influence of advertising and media on children. Target group of respondents I have chosen are children at second stage of primary school and high school. In theoretical part you can find a description of the psychic development of children. Important points that my work deals with are media and marketing research practised on children and negative influences of media. The aim of an analytical part is a detection diferences in perception of advertisement and influence of media between younger and older children. For the research it has been used the question form method. The researches were realized at years 2007 and 2008. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10546
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|