Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin |
Autor: |
Zika, Pavel
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění rozdílu ve vnímání reklamy a působení médií mezi mladšími a staršími dětmi. Pro výzkum byla využita dotazníková metoda. Výzkumy byly provedeny v letech 2007 a 2008. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8721
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet