dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Veverková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:03:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:03:38Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8713
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy. V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace. |
cs |
dc.format |
96 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3779389 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Barum Continental
|
cs |
dc.subject |
spol. s r.o
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
Barum Continental
|
en |
dc.subject |
Ltd
|
en |
dc.title |
Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers. In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign. In practical parts describe company and her story and present communications activities direction to end consumers as well as her record from analyses effected by the help of con-versation with workers Barum Continental s r.o, and SWOT analyses. In project parts tempt about proposition better communications strategy with consideration on image brands as well as on new forms communication |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10587
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|