Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o. |
Autor: |
Veverková, Martina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy. V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8713
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10587
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet